Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 31-Jul-2009 13:57
Wawan 69
Nenek 3D cake. Hidung mancung giler , mesti cantik memuda dulu hehehee..Kek ni bila siap anak anak saya cakap mcm bibik, terus saya tutup mulut dia..sebb org tu duk wat keja kat dapur kang kecik ati lari lak kang haha.. Ramai yg tertanya2 naper lama saya tak update fp ni.., saya terlalu sibuk kerana banyak kek 3D pada ketika dan saat ini...Org tak beguru mcm tulah main taram jer ..jadi , jadilah tak jadi dah ngeee.... :-D










© Pidgin Technologies Ltd. 2016